fredag 30 juni 2017

Ok.. så nu är jag klar..

Ja, som alltid har det ju gått ett tag sedan jag skrev här i bloggen. Jag är nu färdig vakt och det känns så skönt. Men jag kan inte skriva om vad som helst längre och inte om vem som helst längre.

Att få ha detta jobbet betyder så oerhört mycket för mig att jag blir tvungen att lägga ner bloggen. Vill inte riskera att förlora detta jobb. Dessutom finns det folk i min närhet som inte är överlyckliga när jag skriver, de är rädda att jag ska skriva om dem så då känner jag att jag vill visa dem den respekten och lägger bloggen vilande för låååång tid framöver.

OM det skulle vara så att min livssituation förändras och det blir aktuellt med bloggen igen kommer jag direkt uppdatera er med vad som hänt och varför jag är på igen..

Till dess får ni ha ett underbart liv och sköt om er

All kärlek

Trasselmaja alias Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar